Sejlerskolens sæsonafslutningstur til Tunø

Sejlerskolens traditionelle afslutningstur til Tunø afholdes iår søndag den 29/9. Vi mødes på havnen kl 10.00 og forventer at være hjemme igen sidst på eftermiddagen. Der sejles til Tunø havn, hvor vi indtager medbragt frokost. Alle klubbens øvrige medlemmer er meget velkomne til at deltage med egne både. Husk madpakke og drikkevarer.

Afrigning og optagning af skolebåde

Norsminde Havn

Afrigning og optagning af klubbåde vil i år foregå henholdsvis fredag den 25. oktober kl. 15 og lørdag den 26. oktober kl. 08.00. Alle medlemmer opfordres til at give en hånd med, samtidig med at I har mulighed for at hilse på vores sejlerskoleelever.

Afrigning og optagning af klubbåde

Norsminde Havn

Afrigning og optagning af klubbåde vil i år foregå henholdsvis fredag den 25. oktober kl. 15 og lørdag den 26. oktober kl. 08.00. Alle medlemmer opfordres til at give en hånd med, samtidig med at i har mulighed for at hilse på vores sejlerskoleelever.